niedziela, 3 sierpnia 2014

Trochę o nas

Ania - mama i studentka w jednej osobie :D Studiuję Edukację Artystyczna w zakresie Sztuk Plastycznych i niespełna miesiąc temu obroniłam tytuł licencjata sztuki tworząc cykl prac z ceramiki artystycznej, ale o tym napiszę przy okazji. Oprócz sztuk plastycznych mam tez zapędy muzyczne - śpiewam i grałam na pianinie (to drugie musiało pójść w odstawkę przez brak miejsca na instrument wraz z urodzeniem dziecka).

Moje oczko w głowie ma na imię Maciej i jest niespełna 3 letnim rozbrykanym chłopcem ;) Od września rozpoczyna przygodę z przedszkolem - na dzień dzisiejszy się cieszy... zobaczymy czy entuzjazm pozostanie. Dużo z Was pomyśli, że urodziłam go zbyt młodo, jednak ja uważam, że był to odpowiedni moment. Niestety mimo młodego wieku mam problemy ze zdrowiem i to że w ogóle zaszłam w ciążę jest niewiarygodnym cudem. Cieszę się, że jest i możemy tworzyć (wraz z jego tata a moim mężem) szczęśliwą rodzinę :)


1 komentarz: